دوشنبه, 29,اردیبهشت 1404
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
آیا بخرم
  • خانه
    • درباره ما
  • راهنما
  • خانه و آشپزخانه
    ماشین ظرف شویی چی بخریم

    ماشین ظرف شویی چی بخریم

    راهنمای خرید یخچال نیم ساید

    یخچال نیم ساید چی بخریم

    زیر یخچالی از کجا بخریم

    زیر یخچالی از کجا بخریم

    آیا تلویزیون هوشمند سونی بخرم چگونه بخریم

    آیا تلویزیون هوشمند سونی بخرم چگونه بخریم

    آیا یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا بخرم چگونه بخریم

    یخچال ساید اسنوا چی بخریم

    آیا تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو بخرم چگونه بخرم

    قیمت بهترین مدل تلویزیون دوو

  • موبایل
    کدام گوشی ریلمی را بخرم - راهنمای خرید بهترین گوشی های موبایل ریلمی 2023 - چگونه گوشی موبایل ریلمی بخریم - بررسی بهترین گزینه های خرید گوشی

    کدام گوشی ریلمی را بخرم

    آیا گوشی موبایل شیائومی بخرم چگونه بخرم

    کدام گوشی شیائومی را بخرم

    آیا گوشی موبایل سامسونگ بخرم چگونه بخرم

    کدام گوشی سامسونگ را بخرم

    آیا گوشی موبایل اپل بخرم چگونه بخرم

    چگونه ایفون بخریم

  • کالای دیجیتال
    آیا لپ تاپ لنوو بخرم چگونه بخریم

    آیا لپ تاپ لنوو بخرم چگونه بخریم

    آیا لپ تاپ ایسر بخرم چگونه بخریم- چگونه لپ تاپ ایسر بخریم

    آیا لپ تاپ ایسر بخرم چگونه بخریم

    آیا کامپیوتر همه کاره اپل بخرم چگونه بخریم

    آیا کامپیوتر همه کاره اپل بخرم چگونه بخریم

    آیا تلویزیون هوشمند سونی بخرم چگونه بخریم

    آیا تلویزیون هوشمند سونی بخرم چگونه بخریم

    آیا لپ تاپ اپل بخرم چگونه بخریم

    آیا لپ تاپ اپل بخرم چگونه بخریم

    آیا کامپیوتر همه کاره اچ‌ پی بخرم چگونه بخریم

    آیا کامپیوتر همه کاره اچ‌ پی بخرم چگونه بخریم

    آیا لپ تاپ اچ پی بخرم چگونه بخرم

    آیا لپ تاپ اچ پی بخرم چگونه بخریم

    آیا مانیتور ایسوس بخرم چگونه بخرم

    خرید مانیتور ایسوس

    آیا کامپیوتر دسکتاپ ام اس آی بخرم چگونه بخرم

    آیا کامپیوتر دسکتاپ ام اس آی بخرم چگونه بخریم

  • مد و پوشاک
    گرانترین ساعت مچی زنانه در ایران

    گرانترین ساعت مچی زنانه در ایران

    معرفی گرانترین ساعت مچی در ایران

    گرانترین ساعت مچی مردانه در ایران

    آیا ساعت هوشمند اپل واچ بخرم چگونه بخرم

    قیمت بهترین اپل واچ

  • مجله بیت کوین
  • دفتر طراحی سایت در اراک
  • ثبت درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان
آیا بخرم چگونه بخرم
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
آیا بخرم
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

حفظ سئوی وب‌سایت شما در اراک

admin توسط admin
419 4
A A
0
خانه گوگل آکادمی سئو
585
اشتراک گذاری
3.3k
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

حفظ سئوی وب‌سایت شما در اراک

اگر سایت شما در گوگل است و با اصول سئو آشنا هستید ، کارهای بیشتری وجود دارد که می‌توانید برای بهبود نحوه نمایش سایت خود در گوگل انجام دهید. همانطور که وب‌سایت خود را مدیریت و نگهداری می‌کنید، ممکن است با سناریوهای منحصر به فرد بیشتری روبرو شوید که بر جستجوی گوگل تأثیر می‌گذارند. این راهنما وظایف عمیق‌تر سئو، مانند آماده شدن برای جابجایی سایت یا مدیریت یک سایت چندزبانه را پوشش می‌دهد.

نحوه خزش و ایندکس شدن سایت شما توسط گوگل را کنترل کنید

برای درک نحوه کار جستجوی گوگل ، راهنمای ما را مطالعه کنید ؛ اگر روند خزش/ایندکس/سرویس‌دهی را به خوبی درک نکنید، اشکال‌زدایی مشکلات یا پیش‌بینی رفتار جستجو در سایت شما دشوار خواهد بود.

محتوای تکراری

مطمئن شوید که صفحات کانونیکال را درک می‌کنید و می‌دانید که چگونه بر خزش و ایندکس شدن سایت شما تأثیر می‌گذارند.

منابع

مطمئن شوید که هر منبعی (تصاویر، فایل‌های CSS و غیره) یا صفحاتی که قرار است گوگل آنها را کراول کند، برای گوگل قابل دسترسی هستند؛ یعنی توسط هیچ یک از قوانین robots.txt مسدود نشده‌اند و برای یک کاربر ناشناس قابل دسترسی هستند. صفحات غیرقابل دسترسی در گزارش فهرست‌بندی صفحه ظاهر نمی‌شوند و ابزار بازرسی URL آنها را به عنوان کراول نشده نشان می‌دهد. منابع مسدود شده فقط در سطح URL جداگانه، در ابزار بازرسی URL نشان داده می‌شوند. اگر منابع مهم در یک صفحه مسدود شده باشند، این می‌تواند مانع از کراول صحیح صفحه شما توسط گوگل شود. از ابزار بازرسی URL برای رندر کردن صفحه زنده استفاده کنید تا تأیید کنید که آیا گوگل صفحه را آنطور که انتظار دارید می‌بیند یا خیر.

ربات‌ها . txt

از قوانین robots.txt برای جلوگیری از خزش و از نقشه‌های سایت برای تشویق خزش استفاده کنید. خزش محتوای تکراری در سایت خود یا منابع بی‌اهمیت (مانند گرافیک‌های کوچک و پرکاربرد مانند آیکون‌ها یا لوگوها) که ممکن است سرور شما را با درخواست‌های زیاد بارگذاری کنند، مسدود کنید. از robots.txt به عنوان مکانیسمی برای جلوگیری از ایندکس شدن استفاده نکنید؛ noindexبرای این کار از تگ یا الزامات ورود به سیستم استفاده کنید. درباره مسدود کردن دسترسی به محتوای خود بیشتر بخوانید.

نقشه‌های سایت

نقشه‌های سایت روش بسیار مهمی برای اطلاع‌رسانی به گوگل هستند که کدام صفحات برای سایت شما مهم هستند و همچنین اطلاعات اضافی (مانند فرکانس به‌روزرسانی) را ارائه می‌دهند و برای خزیدن محتوای غیرمتنی (مانند تصاویر یا ویدیو) بسیار مهم هستند. اگرچه گوگل خزیدن را به صفحات ذکر شده در نقشه‌های سایت شما محدود نمی‌کند، اما خزیدن این صفحات را در اولویت قرار می‌دهد. این امر به ویژه برای سایت‌هایی که محتوای آنها به سرعت در حال تغییر است یا صفحاتی دارند که ممکن است از طریق لینک‌ها کشف نشوند، بسیار مهم است. استفاده از نقشه‌های سایت به گوگل کمک می‌کند تا صفحاتی را که باید در سایت شما خزیده شوند، کشف و اولویت‌بندی کند. همه چیز در مورد نقشه‌های سایت را اینجا بخوانید.

سایت‌های بین‌المللی یا چندزبانه

اگر سایت شما شامل چندین زبان است، یا کاربران را در مناطق خاصی هدف قرار می‌دهد:

  • برای مشاوره سطح بالا در مورد نحوه مدیریت سایت‌هایی که محتوای بومی‌سازی شده برای زبان‌ها یا مناطق مختلف دارند، درباره سایت‌های چند منطقه‌ای و چند زبانه مطالعه کنید .
  • از hreflang برای اطلاع دادن به گوگل در مورد تغییرات زبانی صفحات سایت خود استفاده کنید.
  • اگر سایت شما محتوای صفحات خود را بر اساس زبان درخواست تطبیق می‌دهد، بخوانید که چگونه این امر می‌تواند بر خزش گوگل در سایت شما تأثیر بگذارد .

انتقال یک صفحه یا سایت

در مواقعی که ممکن است نیاز به جابجایی یک URL یا حتی کل سایت داشته باشید، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

انتقال یک URL واحد

اگر صفحه‌ای را به طور دائم به مکان دیگری منتقل می‌کنید، فراموش نکنید که برای صفحه خود ریدایرکت (تغییر مسیر) انجام دهید301 . اگر این انتقال به هر دلیلی موقتی است، 302به جای آن، صفحه را برگردانید تا به گوگل بگویید که به خزیدن صفحه شما ادامه دهد.

وقتی کاربری صفحه‌ای را درخواست می‌کند که حذف شده است، می‌توانید یک 404صفحه سفارشی ایجاد کنید تا تجربه بهتری ارائه دهید. فقط مطمئن شوید که وقتی کاربری صفحه‌ای را درخواست می‌کند که دیگر وجود ندارد، یک 404خطای واقعی برمی‌گردانید، نه یک خطای soft 404.

مهاجرت یک سایت

اگر در حال انتقال کل سایت هستید، تمام 301تغییرات مورد نیاز و نقشه سایت را اعمال کنید، سپس به گوگل در مورد این انتقال اطلاع دهید تا بتوانیم شروع به خزیدن در سایت جدید و ارسال سیگنال‌های شما به سایت جدید کنیم. یاد بگیرید که چگونه سایت خود را منتقل کنید.

بهترین شیوه‌های خزیدن و ایندکس کردن را دنبال کنید

  • لینک‌های خود را قابل خزش کنید .
  • rel=nofollow برای لینک‌های پولی ، لینک‌هایی که نیاز به ورود دارند یا محتوای غیرقابل اعتماد (مانند محتوای ارسالی توسط کاربر) استفاده کنید تا از انتقال سیگنال‌های کیفیت خود به آنها یا انعکاس کیفیت بد آنها بر روی شما جلوگیری شود.
  • مدیریت بودجه خزش : اگر سایت شما بسیار بزرگ است (صدها میلیون صفحه که به صورت دوره‌ای تغییر می‌کنند، یا شاید ده‌ها میلیون صفحه که مرتباً تغییر می‌کنند)، ممکن است گوگل نتواند کل سایت شما را به دفعات دلخواه شما خزش کند، بنابراین ممکن است لازم باشد گوگل را به مهمترین صفحات سایت خود هدایت کنید. بهترین مکانیسم برای انجام این کار در حال حاضر، فهرست کردن جدیدترین صفحات به‌روز شده یا مهمترین صفحات در نقشه سایت و پنهان کردن صفحات کم‌اهمیت‌تر با استفاده از قوانین robots.txt است.
  • استفاده از جاوا اسکریپت : توصیه‌های گوگل برای جاوا اسکریپت در وب‌سایت‌ها را دنبال کنید .
  • مقالات چند صفحه‌ای : اگر مقاله‌ای دارید که به چندین صفحه تقسیم شده است، مطمئن شوید که لینک‌های بعدی و قبلی برجسته‌ای برای کلیک کاربران وجود دارد (و اینکه این لینک‌ها قابل خزش هستند). این تمام چیزی است که برای خزش صفحه توسط گوگل نیاز دارید.
  • صفحات اسکرول نامحدود : گوگل ممکن است در پیمایش صفحات اسکرول نامحدود مشکل داشته باشد؛ اگر می‌خواهید صفحه خزیده شود، یک نسخه صفحه‌بندی شده ارائه دهید. درباره صفحات اسکرول نامحدود مناسب برای جستجو بیشتر بدانید.
  • دسترسی به URLهایی که وضعیت را تغییر می‌دهند، مانند ارسال نظر، ایجاد حساب کاربری، افزودن کالا به سبد خرید و غیره را مسدود کنید. از robots.txt برای مسدود کردن این URLها استفاده کنید.
  • لیست انواع فایل‌هایی که توسط گوگل قابل ایندکس شدن هستند را بررسی کنید .
  • در شرایط نامحتمل که به نظر می‌رسد گوگل بیش از حد سایت شما را بررسی می‌کند ، می‌توانید نرخ بررسی سایت خود را کاهش دهید. با این حال، این اتفاق باید به ندرت رخ دهد.
  • اگر سایت شما هنوز HTTP است، توصیه می‌کنیم برای امنیت کاربران و همچنین امنیت خودتان، به HTTPS مهاجرت کنید .

به گوگل کمک کنید تا سایت شما را درک کند

اطلاعات کلیدی را به صورت متن، نه گرافیک، در سایت قرار دهید. اگرچه گوگل می‌تواند انواع فایل‌ها را تجزیه و فهرست‌بندی کند ، اما متن هنوز امن‌ترین راه برای کمک به ما در درک محتوای صفحه است. اگر از محتوای غیرمتنی استفاده می‌کنید، یا اگر می‌خواهید راهنمایی بیشتری در مورد محتوای سایت ارائه دهید، داده‌های ساختاریافته را به صفحات خود اضافه کنید تا به ما در درک محتوای شما کمک کند (و در برخی موارد، ویژگی‌های جستجوی ویژه‌ای مانند نتایج غنی را ارائه دهید ).

اگر با HTML و کدنویسی مقدماتی آشنایی دارید، می‌توانید داده‌های ساختاریافته را به صورت دستی و با پیروی از دستورالعمل‌های توسعه‌دهنده اضافه کنید . اگر کمی کمک می‌خواهید، می‌توانید از ابزار کمکی WYSIWYG Structured Data Markup برای کمک به تولید داده‌های ساختاریافته اولیه خود استفاده کنید.

اگر امکان اضافه کردن داده‌های ساختاریافته به صفحات خود را ندارید، می‌توانید از ابزار Data Highlighter استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد بخش‌هایی از یک صفحه را برجسته کنید و به گوگل بگویید که هر بخش چه چیزی را نشان می‌دهد (یک رویداد، یک تاریخ، یک قیمت و غیره). این ساده است، اما اگر طرح‌بندی صفحه خود را تغییر دهید، می‌تواند خراب شود.

دستورالعمل‌های ما را دنبال کنید

دستورالعمل‌های خاص محتوا

اگر انواع خاصی از محتوا در سایت خود دارید، در اینجا چند توصیه برای بهترین رتبه‌بندی آنها در گوگل ارائه شده است:

  • ویدیو : حتماً از بهترین شیوه‌های ویدیویی ما پیروی کنید تا گوگل بتواند ویدیوهای میزبانی شده در سایت شما را پیدا کند، بخزد و نتایج را نشان دهد.
  • تصاویر : برای نمایش تصاویر خود در جستجو، از بهترین شیوه‌های تصویر ما پیروی کنید. می‌توانید با ارائه فراداده تصویر در صفحه میزبان تصویر، اطلاعات بیشتری در مورد تصویر خود در تصاویر گوگل نشان دهید. برای جلوگیری از ایندکس شدن تصویر، از قانون robots.txt استفاده کنیدDisallow .
  • برای کودکان: اگر محتوای شما مخصوص کودکان است، صفحات یا سایت خود را به عنوان محتوای کودک محور برچسب گذاری کنید تا با قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان ( COPPA ) مطابقت داشته باشد.
  • سایت‌های بزرگسالان : اگر سایت شما (یا صفحات خاص) حاوی محتوای مخصوص بزرگسالان است، می‌توانید آن را به عنوان محتوای بزرگسالان برچسب‌گذاری کنید که در نتایج جستجوی ایمن فیلتر می‌شود.
  • اخبار: اگر یک سایت خبری را اداره می‌کنید، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد:
    • اگر محتوای خبری دارید، حتماً مستندات راهنمای مرکز ناشران گوگل را مطالعه کنید .
    • علاوه بر این، یک نقشه سایت خبری ایجاد کنید تا به گوگل کمک کنید محتوا را سریع‌تر کشف کند.
    • حتماً از سوءاستفاده در سایت خود جلوگیری کنید.
    • اگر می‌خواهید تعداد محدودی بازدید را بدون نیاز به اشتراک یا ورود به سیستم در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید، درباره نمونه‌گیری انعطاف‌پذیر مطالعه کنید تا با برخی از بهترین شیوه‌ها در مورد ارائه دسترسی محدود به محتوای خود آشنا شوید.
    • ببینید چگونه می‌توانید محتوای اشتراکی و پولی را در سایت خود به گوگل نشان دهید، در حالی که همچنان خزش را فعال نگه دارید.
    • ببینید چگونه می‌توانید از metaبرچسب‌ها برای محدود کردن استفاده از متن یا تصویر هنگام تولید قطعه کدهای نتیجه جستجو استفاده کنید .
    • برای بارگذاری سریع محتوا، استفاده از AMP یا Web Stories را در نظر بگیرید.
  • سایت‌های دیگر (برای مثال، سایت‌های مربوط به کسب‌وکارها، کتاب‌ها، برنامه‌ها، آثار علمی): سایر سرویس‌های گوگل را که می‌توانید اطلاعات خود را در آنها منتشر کنید، مشاهده کنید.
  • ببینید آیا گوگل از ویژگی جستجوی مخصوص نوع محتوای شما پشتیبانی می‌کند یا خیر . گوگل از ویژگی‌های جستجوی تخصصی برای دستور پخت‌ها، رویدادها، سایت‌های آگهی شغلی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

مدیریت تجربه کاربری

ارائه یک تجربه کاربری خوب باید هدف اصلی سایت شما باشد و تجربه کاربری خوب یک عامل رتبه بندی است. عناصر زیادی برای ارائه یک تجربه کاربری خوب وجود دارد؛ در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

گوگل توصیه می‌کند که وب‌سایت‌ها برای بهبود امنیت کاربر و سایت، از HTTPS به جای HTTP استفاده کنند. سایت‌هایی که از HTTP استفاده می‌کنند، می‌توانند در مرورگر کروم به عنوان «غیر امن» علامت‌گذاری شوند. یاد بگیرید که چگونه سایت خود را با HTTPS ایمن کنید .

یک صفحه سریع معمولاً از نظر رضایت کاربر، صفحه کند را شکست می‌دهد. می‌توانید از گزارش Core Web Vitals برای مشاهده اعداد عملکرد کل سایت خود یا از PageSpeed ​​Insights برای آزمایش عملکرد صفحات جداگانه استفاده کنید. می‌توانید در مورد ساخت صفحات سریع در سایت web.dev اطلاعات بیشتری کسب کنید . همچنین استفاده از AMP را برای صفحات سریع در نظر بگیرید.

ملاحظات موبایل

با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد از جمعیت جهانی اینترنت از دستگاه تلفن همراه برای آنلاین شدن استفاده می‌کنند ، مهم است که سایت شما با موبایل سازگار باشد. گوگل اکنون از یک خزنده موبایل به عنوان خزنده پیش‌فرض برای وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند. در مورد نحوه سازگار کردن سایت خود با موبایل مطالعه کنید .

ظاهر جستجوی خود را کنترل کنید

گوگل انواع مختلفی از ویژگی‌ها و تجربیات نتایج جستجو را در جستجوی گوگل ارائه می‌دهد ، از جمله ستاره‌های نقد و بررسی و انواع نتایج ویژه برای انواع خاصی از اطلاعات مانند رویدادها یا دستور العمل‌ها. ببینید کدام یک برای سایت شما مناسب است و پیاده‌سازی آنها را در نظر بگیرید. می‌توانید یک فاویکون برای نمایش در نتایج جستجوی سایت خود ارائه دهید. همچنین می‌توانید تاریخ مقاله را برای نمایش در نتایج جستجو ارائه دهید.

حتماً مقالات مربوط به چگونگی کمک به گوگل در ارائه لینک‌ها و اسنیپت‌های عناوین خوب را بخوانید . همچنین می‌توانید طول اسنیپت را محدود کنید یا در صورت تمایل آن را به طور کامل حذف کنید. نحوه استفاده از metaبرچسب‌ها برای محدود کردن استفاده از متن یا تصویر هنگام تولید اسنیپت‌های نتایج جستجو را ببینید .

استفاده از کنسول جستجو

کنسول جستجو طیف گسترده‌ای از گزارش‌ها را ارائه می‌دهد تا به شما در نظارت و بهینه‌سازی عملکرد سایت خود در جستجوی گوگل کمک کند.

تماس با ما:

جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین ثبت سفارش می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس ثبت سفارشات
مشاوره رایگان

آدرس ما :

اراک - خ قائم مقام - چهارراه ادبجو - ساختمان لوازم خانگی سهیل - طبقه چهارم - واحد 7 - دفتر طراحی سایت آیا بخرم در اراک
دفتر طراحی سایت در اراک
دفتر طراحی سایت در اراک
برچسب: چگونه بخریمراهنمای آیا بخرمطراحی سایت در اراک
اشتراک گذاری234توییت146اشتراک گذاریارسالاشتراک گذاری
پست قبلی

آیا به سئوکار در اراک نیاز دارید؟

پست بعدی

راهنمای توسعه دهندگان وب سایت در اراک

admin

admin

پست بعدی
تولید محتوای سایت در اراک

راهنمای توسعه دهندگان وب سایت در اراک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
وارد شدن
اطلاع از
guest
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

چگونه بیت کوین بخریم با گوشی

چگونه بیت کوین بخریم با گوشی
آموزش خرید و فروش بیت کوین با گوشی
چگونه بیت کوین بخریم با گوشی آموزش خرید و فروش بیت کوین با گوشی

پرفروش ترین گوشی Galaxy A14

  • خانه
  • راهنما
  • خانه و آشپزخانه
  • موبایل
  • کالای دیجیتال
  • مد و پوشاک
  • مجله بیت کوین
  • دفتر طراحی سایت در اراک
  • ثبت درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان
آیا بخرم راهنمای خرید اینترنتی محصولات

2023 © کلیه حقوق برای آیا بخرم؟ چگونه بخریم؟ محفوظ است. کپی برداری به هر شکل غیر مجاز و غیر قانونی است. طراحی شده توسط مجله بیت کوین


  • ورود کاربر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
    • درباره ما
  • راهنما
  • خانه و آشپزخانه
  • موبایل
  • کالای دیجیتال
  • مد و پوشاک
  • مجله بیت کوین
  • دفتر طراحی سایت در اراک
  • ثبت درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان

2023 © کلیه حقوق برای آیا بخرم؟ چگونه بخریم؟ محفوظ است. کپی برداری به هر شکل غیر مجاز و غیر قانونی است. طراحی شده توسط مجله بیت کوین


خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
wpDiscuz
0
0
نظراتتون در مورد این محصولات با ما در میان بگذارید.x
()
x
| پاسخ